Василь Ворон – журналіст, магістр державного управління. Його діяльність охоплює різні сфери – організація культурних заходів і фестивалів, просування української культури та мистецтва, підтримка митців, підняття актуальних тем громадського життя.

Подаємо статтю Василя Олександровича Ворона, магістра державного управління, художнього керівника фестивалю «Стравінський та Україна» та публікації з газети «Молодий ленінець» 1980-х років у цифровому форматі.
На 25.10.1985 обласна молодіжна газета під рубрикою «Говорить Луцьк» анонсувала прем’єру нової інформаційно-музичної програми «Студія 3» Волинського радіо. 29 жовтня музикознавець Зінаїда Коструба констатувала: « Всі інформаційні повідомлення проходять на музичному фоні. Взагалі, музика не припиняється, поки триває передача, вона є тим інтонаційним стержнем, який створює у слухача певний настрій, викликає зацікавлення до рубрик «Премєра пісні», «Інтеркурєр», «Музична загадка»…Програма виходить за рамки розважального жанру, має пізнавальний характер…»
Нову модель мовлення «музика-інформація-музика» творці програми інженери Волинського радіо Ольга Куліш, Юрій Вегера, журналіст обласної молодіжної газети Василь Ворон запозичили у зарубіжних колег, зокрема, щоденної, молодіжної студії «Ритм» Польського радіо. У тісному зв’язку радіослухачів з читачами молодіжної газети полягала родзинка проєкту. На сторінках газети, приміром, розміщалися талони на голосування хіт-параду «Мікрофон 87». Незабаром його доповнив ще один плебісцит слухачів «10 най…най…най…». Місцевих самодіяльних виконавців з Луцька, Володимира, Львова, Тернополя, Рівного без обмеження віку і поділу на аматорів і професіоналів записував Юрій Вегера у студії звукозапису Будинку радіо. Студійні і концертні записи співаної поезії із Луцька у програмі радіо «Промінь» протягом 1990 року Василь Ворон презентував слухачам хіт параду « Чудова п’ятірка»…
У публікації «Уроки року» (1987 ) ведучий «Студії 3» порушив питання створення системи пошуку і промоції молодих талантів. Ідея «українського Вудстоку» на сторінках обласної «молодіжки» не лишилася «звуком без значення», здобула підтримку Держтелерадіо УРСР і Міністерства культури. Але ще до початку фестивалю «Червона рута» у Чернівцях 1989 року, «Студія 3» ініціювала західноукраїнський регіональний фестиваль «Рок-культура 88» для виконавців популярної та рок-музики і співаної поезії. Наступного року наші фаворити змагалися у трьох номінаціях, які перебрали організатори «Червоної рути».
Наш фестивальний рух дав змогу збагачувати «український контент», відкривати нові імена авторів і виконавців. Важливою тенденцією національно-культурного відродження стали наступні всеукраїнські фестивалі « Оберіг 89» і «Оберіг 90», «Соломяний дзвін 91», що спиралися на інформаційну підтримку обласної «молодіжки».
«Музичні діалоги над Бугом» у польському Мельнику 30-31 серпня 1991 року завершили цикл міжнародних проєктів, що розпочалися восени 1988 року у співдружності з Леонардом Марчуком, керівником Молодіжної агенції культури у Замосці за участі вокального квартету «ВОКС» і групи «Байм». Музичні діалоги 1989 року з ініціативи Леонарда Марчука і Олексія Левченка доповнили спортивні елементи. Українські виконавці Тарас Петриненко і «Гроно», польські групи «Комбі», «Леді Панк», «Папа денс» виступили у Луцьку під час музично-спортивного «Футбол шоу» під патронатом Польського телебачення.
«Музичні діалоги над Бугом» тривають дотепер щороку, як фестиваль культури національних меншин у Мельнику і фестиваль української культури «Підляська осінь» у Більську Підляському, Білостоку і українських осередках воєводства.
Музичну палітру «Студії 3» у вісімдесяті роки доповнили «Вечірні стереогодини». Після тривалої перерви на «Радіо Луцьк ФМ» передачі «Студії З» «на живо» щотижня транслювалися з Луцька до 2017 року.